Йога за възстановяване след раждането: 12-18 седмица

Това е продължението на практиката "Йога за възстановяване след раждането: 6-12 седмица". Ако си изпълнила втората част от възстановителни практики заедно с Дани, вече можеш да преминеш към финалния комплекс от упражнения, който е за времето между 3-тия и 6-тия месец след раждането. В този период тялото ти все повече се връща към своето естествено състояние и йога практиката започва да се доближава до стандартната, въпреки че тялото все още има нужда от адаптирани асани. В този час с Дани постепенно ще върнеш стойката на тялото към нормалното й положение. И ще работиш за заздравяването на гърба и рамената, които се натоварват от постоянното държане на бебето. Можеш да оставиш детето близо до себе си - то ще те наблюдава с интерес по време на практиката, протягайки ръчички и краченца в първи опити да повтори твоите движения. Освен йога постелка, подготви си за практиката малка възглавничка и стол.

Коментари 1

profile photo
profile photo
Дияна Конаки
17 май 2017
Удивително! Благодаря, Дани!